Zasady zapisów

Inwazja jest imprezą fanowską, dedykowaną dla pełnoletnich uczestników. Ustalonym przez nas minimum członków gry, który jest niezbędny do tego, aby gra się odbyła, w wyznaczonym przez nas terminie, wynosi 150 osób. Gra jest przewidziana dla maksymalnie 300 graczy, gdzie około 80% uczestników powinno należeć do oddziałów / frakcji.

Osoby poniżej osiemnastu, lecz powyżej piętnastu lat, mogą wziąć udział w imprezie pod warunkiem przedstawienia pisemnej zgody rodziców lub opiekunów prawnych oraz pisemnego zobowiązania innego pełnoletniego uczestnika do przyjęcia odpowiedzialności i opieki nad nim podczas pobytu na terenie gry.

Zapisy indywidualne

Aby wziąć udział w Inwazja, należy przede wszystkim zakupić bilet. Upoważnia on w pełni do wzięcia udziału w imprezie. Zapisy rozpoczną się dnia 10 maja, a ich cena będzie wynosić 350 zł.

Nie przewiduje się możliwości zakupu biletów na miejscu podczas trwania imprezy. Zapisy i zakup biletu dokonuje się poprzez stronę internetową imprezy (www.larp-inwazja.pl/zapisy). Nowością w systemie zakupu jest podział dostępnych pul na stronnictwa - po 60 biletów dla każdego. Wraz z danymi osobowymi będzie trzeba koniecznie wybrać w ramach jakiego oddziału bierze się udział w imprezie.

Możliwe są również zgłoszenia dotyczące ról indywidualnych po wcześniejszym dogadaniu tego z organizatorami imprezy. Postacie własne powinny być nieprzypisane do oddziałów wojskowych. Role indywidualne wciąż pozostają przypisane do danych stronnictw i to w ramach danej puli należy zakupić bilet.

Zgłoszenie oddziałów i frakcji

Formularz zgłoszeniowy dla oddziałów pojawi się 12 kwietnia. Jego celem jest dopasowanie Waszych grup do jednego z pięciu stronnictw podczas gry, uwzględniając Wasze historie, tło fabularne oraz preferencje co do stylu rozrywki i tego, z którymi oddziałami lubicie grać. Będzie on otwarty przez trzy tygodnie, t.j. do 26 kwietnia włącznie; po tym terminie zostaniecie poinformowani do którego stronnictwa została przypisana Wasza grupa.

Rezerwujemy sobie przy tym prawo do nie dopuszczenie jakiegoś typu oddziału do naszej gry, jeżeli nie będziemy widzieli możliwości dopasowania go do historii larpa, albo będzie istniało znaczące ryzyko, że działał na szkodę grze - zakładamy jednak, że są to skrajne przypadki i liczymy, że nie będziemy musieli odmówić żadnej z grup gry. Zarazem, odmowa udziału danej frakcji nie uniemożliwia graczom zaangażowanym w daną inicjatywę wzięcia udziału w larpie Inwazja w innej z grup.

Zasady zwrotów / rezygnacji

W przypadku braku spełnienia wyżej wspomnianego minimum członków albo też, jeżeli impreza zostanie odwołana (zarówno w przypadku sił wyższych, niezależnych od organizatorów, ale jak i również w każdym innym przypadku) wszyscy gracze otrzymają 100% zwrot zapłaconej wejściówki.

W każdym innym przypadku organizacja nie przewiduje możliwości zwrotu. Gracze mogą swobodnie odsprzedawać swoje wejściówki innym, fakt ten powinien być jednak zgłoszony organizacji w celu naniesienia zmian osobowych.