Larpowy Savoir-vivre
Fair play
Gracze tworzą grę w przygotowanym przez nas środowisku. To jak toczy się gra, w większym stopniu zależy od Ciebie. Jeśli nie zachowujesz się w porządku w stosunku do innych. Pomyśl, czy chciałbyś, by to samo przytrafiło się Tobie. Wspólnie możemy doświadczyć wspaniałego klimatu.
PAX
W trakcie gry mogą się zdarzyć sytuację wymykające się spod kontroli. W przypadku zagrożenia bezpieczeństwa, złamania zasad lub szybkiego reagowania na sytuacje nieprzewidziane Mistrz Gry (MG), używa hasła PAX. Oznacza to wstrzymanie gry, każdy gracz słyszący komendę ma obowiązek przyklęknąć na jedno kolano i czekać w tej pozycji aż do wznowienia gry hasłem KONIEC PAX’u.
Aktywna Pauza
Skrzyżowane ręce w kształcie litery X, oznajmiają nieobecność postaci w aktualny miejscu. W takim przypadku gracze ignorują to zjawisko, by nie zaburzać klimaty rozgrywki. Uwaga! Tryb aktywnej pauzy służy wyłącznie nieaktywnym postaciom do poruszania się po terenie gry (np. postać znajduje się w stanie Złamanego Morale, gracz schodzi z terenu gry, wystąpił problem techniczny i gracz szuka MG, arbitra itp.).


Zachowaj Mir
Jeżeli podczas gry gracze zauważą sytuację, rozmowę, przedmioty lub inne zachowania w rażący sposób zakłócające i/lub psujące grę oraz naruszające zasadę nieprzerwanej gry i zaburzające odgrywanie uniwersum, mogą użyć specjalnego słowa bezpieczeństwa „Mir”. Ma ono na celu zwrócenie innemu graczowi uwagi, że powinien „nie zakłócaj miru” lub „przywróć mir” poprzez podjęcie odpowiednich działań mających na celu niepsucie innym gry tj. ograniczyć offtop, wrócić do odgrywania swojej postaci, schować rażąco nieklimatyczne przedmioty (np. telefon, puszki, plastikowe butelki itp.), lub w przypadku zajścia takiej konieczności udać się do strefy offtop

Słowa bezpieczeństwa
Istnieją trzy słowa klucze, które pozwalają graczom kontrolować intensywność dotyczących ich scen w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu rozgrywki. Każdy gracz jest zobowiązany do przestrzegania i stosowania się do słów bezpieczeństwa.
Red
”Natychmiast przerwij, to co robisz.” Oznacza, że graczowi przeszkadza to, co się z nim dzieje i należy natychmiast przestać oraz upewnić się, że wszystko jest w porządku (na przykład ciosy w walce stały się bolesne i mogą powodować siniaki czy otarcia albo obelgi zaczęły naruszać komfort psychiczny gracza). Słowo to oznacza naruszenie strefy komfortu gracza uczestniczącego w odgrywanej scence. Uwaga! Nie nadużywamy słowa RED, aby uniknąć jakiejś sceny, np. brania w niewolę. Gramy fair play, w najgorszym wypadku scena zostaje rozstrzygnięta na niekorzyść gracza używającego słowa RED.
Yellow
”Rób to dalej, ale nie zwiększaj intensywności; Zostańmy na tym poziomie.” Oznacza, że gracz nie życzy sobie dalszej eskalacji sceny, ale nie ma nic przeciwko odgrywaniu jej na obecnym poziomie (na przykład odpowiada mu aktualny poziom agresji w walce, ale nie życzy sobie nic więcej). Tym słowem gracz oznajmia, że nie widzi problemu w odgrywanej scence, jednak podbicie poprzeczki będzie dla niego niekomfortowe.
Green
”Zwiększ intensywność.” Oznacza, że graczowi nie przeszkadza to, co się dzieje i zaprasza do eskalacji sceny (na przykład nie ma nic przeciwko zwiększonej agresji). Określenie zachęca do dalszego odgrywania z większym zaangażowaniem niż wcześniej. Uwaga! Nie ma obowiązku z Twojej strony na zwiększanie intensywności. Możesz odpowiedzieć yellow tak samo jak green, to powinna być obustronna decyzja.
Arbitraż
Arbitrzy pełnią na grze funkcję moderatora, czuwają nad tym, by rozgrywka przebiegała bezpiecznie. Każdy Arbiter będzie w posiadaniu odznaki uprawniającej go wykonywania obowiązków takich jak: wydawanie i koordynowanie zadań, przyjmowanie zażaleń i skarg, wstrzymanie walki, czy w skrajnych przypadkach wykluczanie graczy z gry (czasowo, albo permanentnie).
Przewidujemy po kilku arbitrów na każde obozowisko graczy - ich punktem zbornym będzie Kwatermistrzostwo, ale z zasady będą poruszać się po terenie gry, często z grupami, które zarządziły wymarsz.